четверг, 12 февраля 2015 г.

Рефлексія. Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
-Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
-Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
-Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
Перехід до процесу навчання, що базується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Учні мають бути активними у власному навчанні. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий